Załatw sprawę

Najem lokali mieszkalnych z zasobu mieszkaniowego gminy Chrzanów

ZŁÓŻ WNIOSEK PRZEZ INTERNET:

-

WYMAGANE DOKUMENTY:
  • Wniosek o przyznanie lokalu mieszkalnego wraz z dołączonymi zaświadczeniami o osiągniętych dochodach netto wszystkich członków rodziny, za okres 3 miesięcy poprzedzających datę złożenia wniosków.
  • W przypadku osób bezrobotnych należy przedstawić zaświadczenie o zarejestrowaniu w Powiatowym Urzędzie Pracy i zaświadczenie o otrzymanej pomocy z Ośrodka Pomocy Społecznej.
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
  • Oświadczenie o posiadaniu bądź braku tytułu prawnego do innego mieszkania
OPŁATA SKARBOWA:

Nie dotyczy.

OPŁATA ADMINISTRACYJNA:

Nie dotyczy.

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

-

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Urząd Miejski w Chrzanowie
Aleja Henryka 20
Pokój nr 1 - Dziennik Podawczy

PODSTAWA PRAWNA:
  1. Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
  2. Kodeks Cywilny
  3. Uchwała Nr XV/156/2019 Rady Miejskiej w Chrzanowie z dnia 30 grudnia 2019 r. o zasadach wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Chrzanów oraz tymczasowych pomieszczeń (Dz.Urz. Woj. Małopolskiego z 2020 r. poz. 140).
TRYB ODWOŁAWCZY:

-

SPRAWĘ PROWADZI:

Wydział Gospodarki Komunalnej

KONTAKT:

Pokój nr 18, parter. Tel. 32 75 85 118
Mail: gkios@chrzanow.pl

UWAGI I DODATKOWE INFORMACJE:

Wniosek podlega corocznej weryfikacji w IV kwartale każdego roku