Załatw sprawę
Rejestr żłobków
-
- wniosek
- oświadczenie o dokonaniu opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych
Do wglądu:
- odpis z odpowiedniego rejestru,
- dokument potwierdzający tożsamość,
- zaświadczenie o niekaralności, -
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy.
- 300 zł zgodnie z Uchwałą Nr VIII/74/11 Rady Miejskiej w Chrzanowie z dnia 28 kwietnia 2011 r.
Zgodnie z art. 35 § 3 K.p.a.
Urząd Miejski w Chrzanowie
Aleja Henryka 20
Pokój nr 1 - Dziennik Podawczy
Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
W przypadku odmowy wpisu do rejestru, odwołanie od decyzji administracyjnej należy wnieść w terminie 14 dni od daty jej doręczenia
Biuro Edukacji i Polityki Społecznej
I piętro, pokój nr 3 tel. 32 75 85 103
Mail: edu@chrzanow.pl
Wymagania lokalowe i sanitarne określone zostały w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy.
Zgodnie z Uchwałą Nr XIV/165/11 Rady Miejskiej w Chrzanowie z dnia 25 października 2011 r. o przyjęciu planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunami, raz w roku dokonuje się kontroli warunków i jakości sprawowanej opieki w żłobkach prowadzonych przez Gminę Chrzanów, żłobkach prowadzonych przez inne podmioty niż Gmina Chrzanów, w klubach dziecięcych prowadzonych przez inne podmioty niż Gmina Chrzanów oraz przez dziennych opiekunów sprawujących opiekę na obszarze Gminy Chrzanów.
Niezależnie od planu nadzoru, pierwszą kontrolę przeprowadza się w okresie 1 miesiąca od rozpoczęcia działalności przez podmioty, o których mowa w w/w Uchwale.