Załatw sprawę

Użytkowanie wieczyste nieruchomości gminnych- aktualizacja danych dotyczących użytkowników wieczystych i wysokości opłat z tego tytułu

ZŁÓŻ WNIOSEK PRZEZ INTERNET:

-

DO POBRANIA:

-

WYMAGANE DOKUMENTY:

W przypadku zmiany danych dotyczących użytkownika wieczystego:

  • odpis aktu notarialnego
  • kserokopia
  • postanowienie o stwierdzeniu nabycia spadku lub akt poświadczenia dziedziczenia
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego zmianę adresu lub nazwiska

Aktualizacja opłat dokonywana jest z urzędu nie częściej niż raz na 3 lata. Przez cały okres trwania prawa użytkowania wieczystego użytkownik wnosi opłaty roczne w terminie do 31 marca każdego roku z góry za dany rok. Opłaty wnosi się bez uprzedniego wezwania.

OPŁATA SKARBOWA:

Nie dotyczy.

OPŁATA ADMINISTRACYJNA:

Nie dotyczy.

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

bezzwłocznie, nie później niż w terminie 1 miesiąca

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Urząd Miejski w Chrzanowie
Aleja Henryka 20
Pokój nr 1 - Dziennik Podawczy

PODSTAWA PRAWNA:

Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Kodeks cywilny

TRYB ODWOŁAWCZY:

-

SPRAWĘ PROWADZI:

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami

KONTAKT:

Pokój 40, I piętro Tel. 32 75 85 140
Mail: geodezja@chrzanow.pl

UWAGI I DODATKOWE INFORMACJE:

Informację w sprawie wysokości przypisu rocznego za użytkowanie wieczyste można uzyskać w pokoju nr 40, I piętro lub pod nr telefonu: 32 75 85 140; w sprawach płatności za użytkowanie wieczyste informacji udziela Wydział Podatków i Opłat pokój nr 13 lub pod nr tel. 32 75 85 175