Biuro Kadr

Kierownik biura: Anita Bednarczyk
I piętro, pok. 47
tel. 32 7585 147
tel. 32 7585 109
e-mail: kadry@chrzanow.pl 

 


Zadania biura:

1. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu.
2. Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu, w tym przygotowywanie umów o pracę, kart wysługi lat pracy, porozumień zmieniających, wypowiedzeń umów o pracę, nagród, nagród jubileuszowych, dodatków specjalnych, dodatków służbowych, kar porządkowych, świadectw pracy.
3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Urzędu, w tym ewidencji kart urlopowych, ewidencji godzin nadliczbowych, ewidencji wyjść służbowych i prywatnych, ewidencji delegacji i szkoleń, ewidencji zaświadczeń lekarskich, ewidencji zwolnień okolicznościowych, harmonogramów czasu pracy.
4. Prowadzenie i koordynacja spraw związanych z przeniesieniem pracowników samorządowych.
5. Prowadzenie i koordynacja spraw związanych z naborami na wolne stanowiska pracy w Urzędzie.
6. Organizacja służby przygotowawczej, w tym egzaminów kończących służbę dla pracowników Urzędu.
7. Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy w Urzędzie, w tym przeprowadzanie kontroli czasu pracy.
8. Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem okresowych przeglądów kadrowych i ocen kwalifikacyjnych pracowników.
9. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu dla pracowników Urzędu.
10. Wystawianie pracownikom legitymacji służbowych na wniosek bezpośredniego przełożonego.
11. Prowadzenie spraw związanych z wewnętrzną organizacją pracy Urzędu, w tym przygotowanie projektów Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy, Regulaminu Wynagradzania, Regulaminu Przeprowadzania Naboru, Regulaminu Przeprowadzania Służby Przygotowawczej, Regulaminu Przeprowadzania Okresowej Oceny Kwalifikacyjnej, Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS).
12. Prowadzenie spraw związanych z organizacją praktyk w Urzędzie.
13. Prowadzenie spraw dotyczących szkoleń pracowników Urzędu, w tym szkoleń BHP oraz prowadzenie rejestrów szkoleń.
14. Prowadzenie spraw dotyczących udziału pracowników w konferencjach, forach, sympozjach, spotkaniach, webinariach itp.
15. Prowadzenie spraw związanych z delegacjami krajowymi i zagranicznymi pracowników Urzędu, w tym prowadzenie rejestrów.
16. Prowadzenie spraw związanych z organizacją staży i robót publicznych w Urzędzie oraz współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w tym zakresie.
17. Prowadzenie dokumentacji związanej z zawarciem umowy na przeprowadzenie badań profilaktycznych dla pracowników zatrudnionych w Urzędzie oraz osób bezrobotnych skierowanych do odbycia stażu w Urzędzie.
18. Prowadzenie spraw związanych z używaniem samochodów osobowych stanowiących własność pracownika do celów służbowych.
19. Sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań GUS z zakresu działania Biura Kadr.
20. Sporządzanie informacji o każdorazowej zmianie w zatrudnieniu celem aktualizacji w programie IntraDok.
21. Sporządzanie comiesięcznej informacji o zatrudnieniu celem przekazania deklaracji do PEFRON.
22. Prowadzenie spraw związanych z realizacją Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym: przygotowywanie planu na dany rok oraz przygotowywanie informacji z realizacji planu za rok ubiegły, naliczenie odpisu na konto Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, współpraca z Komisją ds. Świadczeń Socjalnych oraz Wydziałem Budżetu i Finansów w zakresie związanym z przyznawaniem świadczeń z ZFŚS, prowadzenie dokumentów związanych z udzieleniem pożyczek na cele mieszkaniowe, prowadzenie rejestrów przyznanych świadczeń z ZFŚS oraz prowadzenie kartotek pracowników i emerytów – byłych pracowników o przyznanych świadczeniach socjalnych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
23. Opracowywanie projektów planów finansowych objętych częścią budżetu właściwą dla Biura Kadr w tym zmian w budżecie i w planach finansowych oraz przygotowywanie zbiorczych informacji i sprawozdań objętych częścią budżetu.
24. Przygotowywanie dokumentów do wypłat dla Wydziału Budżetu i Finansów.
25. Przygotowywanie informacji o podziale dotacji na zadania zlecone.
26. Prowadzenie spraw związanych z obsługą oświadczeń majątkowych, w tym współpraca z Urzędami Skarbowymi oraz Urzędem Wojewódzkim, a także przygotowywanie informacji po dokonaniu analizy oświadczeń majątkowych. 27. Realizacja obowiązków Urzędu dotyczących pracowników, związanych z uczestnictwem w PPK, wynikających z ustawy i zawartych umów, z wyłączeniem obliczania, pobierania i dokonywania wpłat.