Wydziały i kompetencje
-
Wydział Organizacyjny
Prowadzi sprawy w zakresie obsługi sekretariatu, prowadzenia Dziennika Podawczego, technicznych zadań wewnątrz Urzędu.
-
Wydział Budżetu i Finansów
Prowadzi sprawy w zakresie budżetu gminy.
-
Wydział Podatków i Opłat
Prowadzi sprawy w zakresie obsługi podatników, podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportu.
-
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Prowadzi sprawy w zakresie gminnego zasobu nieruchomości, scalania i podziału nieruchomości, dzierżawy nieruchomości.
-
Wydział Inwestycji i Dróg
Prowadzi sprawy w zakresie inwestycji i dróg.
-
Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki
Prowadzi sprawy z zakresu planowania przestrzennego i przedsiębiorczości.
-
Działalność gospodarcza
Prowadzi sprawy w zakresie przedsiębiorczości.
-
Wydział Gospodarki Komunalnej
Prowadzi sprawy z zakresu gospodarki komunalnej i kształtowania środowiska.
-
Wydział Promocji i Rozwoju
Prowadzi sprawy w zakresie promocji, rozwoju, kultury i sztuki, kultury fizycznej i turystyki.
-
Biuro Rady Miejskiej
Prowadzi sprawy w zakresie zadań organizacyjnych, prawnych oraz innych związanych z funkcjonowaniem Rady Miejskiej.
-
Biuro Kadr
Prowadzi sprawy kadrowe pracowników Urzędu, ewidencję czasu pracy, organizuje nabory na stanowiska urzednicze.
-
Biuro Cyfryzacji
Prowadzi zadania w zakresie systemów informatycznych i cyfrowych Urzędu Miejskiego oraz monitoringu miejskiego.
-
Biuro Zamówień Publicznych
Prowadzi sprawy w zakresie przeprowadzania przetargów oraz przygotowania projektów dotyczących zamówień publicznych.
-
Biuro Windykacji
Prowadzi sprawy w zakresie należności podatkowych, wierzytelności, regulacji zaległości.
-
Biuro Kontroli i Nadzoru Właścicielskiego
Prowadzi sprawy w zakresie kontroli.
-
Biuro ds. Bezpieczeństwa
Prowadzi sprawy w zakresie bezpieczeństwa, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
-
Biuro Edukacji i Polityki Społecznej
Prowadzi sprawy w zakresie edukacji, opieki zdrowotnej i pomocy społecznej.
-
Urząd Stanu Cywilnego
Prowadzi sprawy w zakresie rejestracji stanu cywilnego, zmiany imion i nazwisk, dowodów osobistych, Rejestru Danych Kontaktowych.
-
Audytor wewnętrzny
Prowadzi czynności monitorujące i sprawdzające w Urzędzie Miejskim i jednostkach organizacyjnych.
-
Inspektor Ochrony Danych
Prowadzi działania w zakresie ochrony danych osobowych.
-
Obsługa Prawna Urzędu
Świadczenie usług prawniczych na rzecz Urzędu Miejskiego.