Biuro Zamówień Publicznych

Kierownik biura: Iwona Przybyło
I piętro, pok. 24 - tel. 32 7585 122
I piętro, pok. 23 - tel. 32 7585 123
e-mail: zp@chrzanow.pl 

 

Zadania biura:

1. Przygotowywanie projektów aktów prawnych regulujących sprawy dotyczące zamówień publicznych.
2. Przyjmowanie od komórek organizacyjnych wniosków o przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego.
3. Przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza o powołaniu komisji przetargowych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności:
4.1 sporządzanie, publikowanie i wysyłanie ogłoszeń, zaproszeń właściwych dla danego trybu postępowania,
4.2 opracowanie i publikowanie specyfikacji warunków zamówienia,
4.3 sporządzanie i publikowanie informacji z otwarcia ofert,
4.4 prowadzenie wszelkiej korespondencji z wykonawcami,
4.5 sporządzanie informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej,
4.6 sporządzanie informacji o odrzuceniu oferty,
4.7 sporządzanie protokołu z negocjacji,
4.8 sporządzanie informacji o unieważnieniu postępowania,
4.9 sporządzanie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Nadzór nad prawidłowym wyborem trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Uczestniczenie w komisjach przetargowych powoływanych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Koordynowanie prac komisji przetargowej pod względem wymogów stosowania przepisów prawa.
8. Nadzór nad kompletnością dokumentacji dotyczącej danego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
9. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniem odwoławczym.
10. Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązków wynikających ze stosowania regulaminu udzielania zamówień publicznych.
12. Przekazywanie komórkom organizacyjnym, po wyborze wykonawcy, informacji niezbędnych do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13. Sporządzanie i publikowanie rocznych planów postępowań o udzielenie zamówień.
14. Prowadzanie rejestru zamówień publicznych podlegających przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
15. Sporządzanie i przekazywanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach.
16. Gromadzenie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.