Biuro Rady Miejskiej

I piętro, pok. 55 - tel. 32 7585 155
e-mail: biurorady@chrzanow.pl

 

Zadania biura:
1. Realizacja zadań organizacyjnych, prawnych oraz innych związanych z funkcjonowaniem Rady Miejskiej.
2. Dostarczanie radnym bieżących informacji o pracach Rady Miejskiej i jej komisji.
3. Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Miejskiej i jej komisji, w tym:
3.1 zapewnienie terminowego przygotowania materiałów na sesje i posiedzenia komisji,
3.2 przekazywanie Burmistrzowi uchwał Rady Miejskiej,
3.3 przekazywanie Burmistrzowi wniosków i opinii komisji oraz interpelacji i zapytań radnych,
3.4 sporządzanie protokołów z sesji Rady Miejskiej,
3.5 prowadzenie ewidencji i zbiorów uchwał Rady Miejskiej,
3.6 prowadzenie ewidencji wniosków komisji oraz interpelacji i zapytań radnych.
4. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków Rady Miejskiej.
5. Prowadzenie rejestru petycji Rady Miejskiej.
6. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem wysokości diet dla radnych Rady Miejskiej.
7. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem wysokości diet dla Przewodniczących Zarządów Osiedli oraz Sołtysów Gminy Chrzanów
8. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami radnych.
9. Prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych.
10. Współpraca z Małopolskim Urzędem Wojewódzkim w zakresie przekazywania podjętych uchwał Rady Miejskiej do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego.
11. Przekazywanie podjętych uchwał Rady Miejskiej do Regionalnej Izby Obrachunkowej.
12. Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem praw radnych, w szczególności dotyczących stosunku pracy radnych.
13. Prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników sądowych.
14. Opracowywanie i realizacja planów finansowych dla Rady Miejskiej.
15. Współpraca ze służbami finansowo – księgowymi w sprawach gospodarki budżetem Rady Miejskiej.
16. Sporządzanie sprawozdań z zakresu działania Biura Rady Miejskiej.
17. Podejmowanie w zakresie zleconym przez Przewodniczącego Rady Miejskiej czynności związanych z zapewnieniem współdziałania Rady Miejskiej z innymi radami gmin, stowarzyszeniami gmin oraz organizacjami społecznymi i jednostkami pomocniczymi gminy.
18. Organizowanie i obsługa narad zwoływanych przez Przewodniczącego lub Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej.