Wydział Organizacyjny

Dyrektor wydziału: Edyta Czopik
I piętro, pok. 45 - tel. 32 7585 145
I piętro, pok. 46 - tel. 32 7585 146
I piętro, pok. 48 - tel. 32 7585 148
e-mail: org@chrzanow.pl

 

Zadania szczegółowe obejmują:

1. Zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania Urzędu.
2. Prowadzenie Dziennika Podawczego oraz organizowanie obiegu informacji wewnętrznej.
3. Obsługa sekretariatu Burmistrza i jego Zastępcy.
4. Prowadzenie rejestrów:
4.1 zarządzeń Burmistrza,
4.2 upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Burmistrza,
4.3 skarg i wniosków,
4.4 kart informacyjnych,
4.5 pieczątek i pieczęci,
4.6 przyjęć stron przez Burmistrza i jego Zastępcę,
4.7 Centralnego Rejestru Informacji Publicznej,
4.8 zapytań prasowych,
4.9 petycji,
4.10 ankiet.
5. Prowadzenie ewidencji pozostawania pracowników w budynkach Urzędu poza godzinami pracy.
6. Koordynacja sprawozdawczości statystycznej Urzędu w ramach Portalu Statystycznego.
7. Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem budynków Urzędu w zakresie zaopatrzenia w media: dostawę wody, energii elektrycznej, ciepła oraz wywozu nieczystości stałych i ciekłych.
8. Wykonywanie remontów i napraw budynków oraz jego pomieszczeń.
9. Prowadzenie spraw związanych z ochroną budynków, zabezpieczeniem mienia, zapewnieniem bezpieczeństwa pod względem p.poż. i bhp oraz prawidłowym funkcjonowaniem systemów łączności.
10. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w: materiały kancelaryjne, druki, taśmy, tonery, meble, prasę, wydawnictwa specjalistyczne oraz inne materiały i artykuły niezbędne do sprawnej organizacji i funkcjonowania komórek organizacyjnych.
11. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników w odzież roboczą.
12. Zapewnienie osobom skierowanym do wykonywania prac społecznie użytecznych na terenie Gminy odzieży ochronnej, roboczej, wody butelkowanej oraz niezbędnych narzędzi do wykonywania przydzielonych prac porządkowych.
13.Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników w wodę z dystrybutora oraz butelkową.
14. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem składnikami majątkowymi Urzędu.
15. Współpraca z organami i instytucjami w zakresie wywieszania na tablicach informacyjnych Urzędu ogłoszeń, zawiadomień i innych informacji wynikających z przepisów prawa.
16. Współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy w zakresie organizacyjnym.
17. Prowadzenie archiwum zakładowego oraz współdziałanie z archiwum państwowym.
18. Współdziałanie w organizacji wyborów do Parlamentu Europejskiego, organów przedstawicielskich w Rzeczypospolitej Polskiej, organów samorządowych oraz referendum.
19. Gospodarka samochodami służbowymi Urzędu.
20. Zapewnienie czystości i porządku w budynkach oraz ich otoczeniu.
21. Opracowywanie i realizacja planów finansowych objętych częścią budżetu właściwą dla Wydziału Organizacyjnego.